Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej obowiązków do wykonania. Sporo zatrudnianych osób na rozmaitych stanowiskach ma przydzielone im zlecenia oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają zazwyczaj podział na różne działy z odpowiednio przyuczonymi i wykwalifikowanymi ludźmi, profesjonalistami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy otrzymuje pracę w zawodzie w jakim jest wyszkolony i posiada doświadczenie czy staż. W wielu przypadkach część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma uwzględnione różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak w najwyższym stopniu do klienta. Niekiedy pracownicy wysyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele wartościowych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można znaleźć na naszej stronie dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE. Wiele praktycznych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych w ciągu prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.